Godkänd Elvin0101 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Elvin0101

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Elvin0101

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? elvin01013

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi svensson och han har haft ett tufft liv. Hans pappa och mamma lämnade honom redan vid ung ålder och nu har han ingen kvar. Abdi är en person med mycket hjärta, men har aldrig fått chansen att visa det till någon eftersom han inte vill gå till skolan eller gå ut. Abdi har alltid gillat att hjälpa personer och därför är hans dröm jobb att jobba som polis eller i en bilfirma eftersom han alltid har gillat att pyssla med bilar. Det var svårt för Abdi utan föräldrar men han kämpade igenom det och letar nu efter jobb så hans liv kan komma på rätt igen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, Positiv till allt och har bra rp

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag gillar inte folk som har dålig rp, det är allt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer följa reglerna och bidra till bra rp samt så har jag mycket erfarenhet från andra servrar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, unive, vation samt andra engelska servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i FiveM RP betyder att man ibland ska låta andra vinna i en scen för bättre rollspel. Det handlar inte om att alltid vinna själv utan skapa roligare och mer realistiskt spel.

Vad är suntförnuft för dig? Förmågan att tänka och förutse konsekvenserna av sina handlingar. Att göra som man skulle gjort i verkligheten och tänka logiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearRP Till exempel om man blir pistol hotad får man inte bara springa därifrån och man ska leka rädd. RDM att man inte dödar någon utan anledning för att det är inte verkligt. Copbait att man försöker ta polisens uppmärksamhet och kanske förstöra ett annat scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer bidra till bara bra rp i servern

Top Bottom