Godkänd eltontm | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eltontm

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: eltontm

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? eltonntm

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Grönsund. Han är hela 33 År då han är född 1990. Han gillar att köra bil och tjäna pengar. Hans barndom va allt man kunde önska sig den va altså helt perfekt. Han gick på privat dagis med massa kompisar. Hans föräldrar var sten rika. Dom kunde göra allt från att hyra ett helt lekland eller badhus för hugo. Fast när hugo blev större fick hans föräldrar problem med pengar. Dom ägde ett företag som gick i konkurs. Och när företaget gick i konkurs hade hugos föräldrar inget jobb. Livet blev svårt Hugos Pappa fick jobb på posten och tjänade 27 tusen per månad medans Hugos Mamma fortfarande letade jobb. Nu va året 2000 och hugo var 10 år.
Detta året skulle bli det värsta året någonsin för Hugo. Hugos mamma hadde fått cancer. Hon hade fått ett märke på magen från igenstans. Dom åkte in till läkaren och kollade på vad detta kunde va. Det dröjde några dagar innan dom fick beskedet att hugos mamma fick cancer. Dom grät hela vägen hem i bilden Hugos mamma kanske skulle dö. 3 Månader senare hadde hugos mamma blivit så sjuk så hon åkte in på sjukhuset fast de var försent. Hon dog 2019-09-10. Det tog hårt på hugos liv och sen des har tiden bara gått och gått nu är. Hugo 33år och väntar med förhopp på medborgarskap på swewave city!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, Drivande och positiv.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär osmart, Blir lätt ledsen och att han är ganska bra på att irritera folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan både bidra med ett gott skratt och mycket seriöst rollspelande. Jag kommer altid försöka utveckla min rp. Jag kommer spela för att den jag rpar med ska ha de åtminsonde lika kul som en själv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes ca 4år inom rollspel. Med över 1.600+ Timmar på min nuvarande steam profil

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul oavsätt vad. Till exempel ifall de är ett gäng krig och du dör då ska du aceptera att du dog och inte börja klaga och hitta fel på personen som döda dig. Eller ifall någon snor din cykel ska du inte börja gråta och slå ner personen. utan du går till polisen och gör en anmälan och så kommer polisen trodligen hitta cyklen. Då har man spelat för motpartens vinst.

Vad är suntförnuft för dig? För mig betyder suntförnuft att man alltid ska tänka två gånger innan man gör något i ett rollspel för att de inte på något sett ska bli orealistisk eller att man utför någon icke rollspels handling.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming. Det innebär att man tar information OOC och använder det ingame. | Powergaming. Det är något som t.ex gta körning, Att man kör in i en vägg i 200 och sedan bara kör där ifrån bara för att bilen fungerar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naej, Inte vad jag vet 😁

rassecalle

Medlem
Meddelanden
33
Trofépoäng
6
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

Jonte

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
8
Godkänd efter intervju, välkommen till SWEWAVE!

giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom