Godkänd eltontm | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

eltontm

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: eltontm

Vad är ditt discord namn? eltonntm

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg hansa

Varför vill du bli Chef/VD? Jag har alltid haft ett brinnande intresse till bilar och att lära känna nya personer. Jag anser Trygg hansa som ett väldigt socialt jobb där man träffar nya människor dag in och dag ut. Dock har jobbet varigt väldigt inaktivt på det senaste då dom väldigt sällan svara i telefonen. Så jag ser detta som en super bra möjlighet att få igång jobbet att bli mer aktivt.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som karaktären Hugo Grönsund. Han är en lag lydig medborgare som för tillfället inte har ett jobb.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, Jag har varigt både bitr. Chef på Mekonomen och Ingrids bilfirma på Vation Roleplay. Sen har jag också varigt chef på många mindre serverar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att vara aktiv på plats och synlig för både kollegor och kunder. Jag kommer också att arbeta med att sprida information, exempelvis genom att skriva ut att vi har öppet, för att visa att vi är närvarande och tillgängliga.
Samtidigt vill jag skapa en trygg och välkomnande arbetsmiljö där alla känner inkluderande, uppskattade och motiverade.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej! Jag spelar endast på SweWave.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag vill bli Chef för att jag kan skapa en aktiv och trivsam arbetsmiljö där alla trivs och arbetar bra. Jag är driven, Bra ledare, ansvarsfull och har nolltolerans mot fusk eller missbruk av jobbet, t.ex som att försäkra sina egna bilar gratis. Jag kommer att se till att Trygg Hansa håller hög standard med mycket aktivitet och att alla tar sitt ansvar på riktigt. Jag kommer också hålla möten efter varje dag och snacka hur man har presterat och hur många bilar man har försäkrat t.ex. Kommer också att säkerställa att dom väljer jobbet för rätt anledning så det inte blir någon korruption inom jobbet.

Hur många bans har du? Jag har 1 tidigare ban.

Laininen1

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju, Lycka till!

Top Bottom