Elto | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Elto

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Elto

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? eltezeern#2968

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Jag har en karaktär som heter Janne Sim och är sugen på att bli polis i framtiden min gubbe gillar bilar och mat min gubbe är en glad skåning från lund

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. han är väldigt bra på att prata 2. bra på att förstå 3. bra på RP och Realistisk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Kort stubin 2. väldigt politiskt korrekt 3. lite blygg

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med Bättre RP och mer realism

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja bara lite har spelat på fjällen RP innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska RP bra och att inte använda information som jag har fått utanför spelet

Vad är suntförnuft för dig? Att jag känner något för den medmänniskan som jag spelar med

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att ni värderar respekt högt både i hur vi bemöter varandra på servern och i hur vi följer serverns regler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är social

Top Bottom