Nekad elle | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elle

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: elle

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ange ditt Discordnamn: kiwiatare

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en snubbe som är född 2010. jag spelar mycket Innebandy och fivem på min fri tid jag har lite mer än 600 timmar på fivem och jag kan alla reglerna så jag vet vad som är rätt och fell

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? oftast runt 14:00 till 20:00 men på helger brukar de oftast vara 10:00 till 22/22:00

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? ungefär 2 månader men jag ville testa någonting nytt därför vill jag ansöka till staff och ta bort många lallare så att det blir en roligare spel upplevelse för andra

Varför ansöker du som staff på SweWave? Varför jag ansöker till Staff är eftersom att jag har efarhenhet utav det och jag är en problemlösare och jag är väldigt duktig på att hantera stressiga situationer och jag vill även vara en utav Staff teamet och hjälpa till med de våran spelare behöver hjälp med och göra upplevelsen mycket roligare för faktiskt seriösa rpare och inte lallare som bara vill förstöra

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare, se till att reglerna följs och att hålla en schysst stämning på servern. Jag är där för att lösa problem, svara på frågor och se till att alla får en så bra upplevelse som möjligt. Och förstärka staff teamtet så bra som möjligt

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med att vara hjälpsam och lyssna på spelare. Jag kommer att se till att reglerna följs och att alla får en rolig tid på servern. Så alla kan vara med på roliga scenarios.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker ta det lugnt ta ett eller 2 andetag och förslja lösa problemet och ta saker en för en och vara fokuserad

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom