Nekad Lulle147 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle147

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lulle147

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Knutsson

Vad är ditt discord namn? Lulle147#3037

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Marcus gren, marcus föddes och växte upp i en sliten lägenhet i utkanten av borås, han gillar att köra bil och han är väldigt duktig på det, hans planer är att bli bilförsäljare och hans känslor är i riktigt bra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, snäll, trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han har inte jättebra konsekvenstänk , litet missbruk och dålig på att passa tider

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra att det är skön stämning och hjälper folk som är nya och vägleda dom med saker om jag kan det. Om jag ser någon som ligger på marken så hjälper jag till att köra personen till sjukhus.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat innan men det var typ 1 år sedan och är sugen på att börja igen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag låter någon annan person t.ex vinna istället för jag ska vinna som kanske inte behöver det.

Vad är suntförnuft för dig? Att förstå vad som är rimligt och orimligt som t.ex inte köra 200km/h i stan eller att köra på folk som går på gatan.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Dåligt beteende mot staffs elle andra spelare är ej okej och om man gör detta som kommer det bli ban.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Han är VÄLDIGT rolig och mystisk.

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom