DRACKOO | Servervakt Ansökan [berran] / 1.daoud

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DRACKOO

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: DRACKOO

Ditt namn: kevin

Ange ditt födelsedatum: 31 Juli 2010

Ditt Discordnamn: dracko._.10

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: min dagliga aktivitet på servern ser ut såhär. Jag brukar rpa runt 5 timmar per dag om inte mer. Och då rpar jag på min karaktär där jag hittar på olika saker. Kriminella saker såsom att ta över områden hänga med gänget osv..

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Jag har varit med i swewave ganska länge men sedan så lämnade jag ooch kom tillbaka igår så om vi räknar ihop från för då typ 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag är helt ärlig och rack att jag har aldirg blivit bannad från swewave så 0

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Eftersom jag vill vara med och hjälpa servern. Samt vill jag underlätta för staffsens arbete då dem har mycket att göra såsom att specca, support donation osv. Min uppgift är främst att hålla koll inne på servern så när jag rpar och stöter på problem så ska jag agera snabbt. Vilket innebär ifall jag ser någon lalla på torget så ska jag ge dem en tillsägelse ooc ifall dem inte lyssnar så kickar jag. Ifall det fortsätter blir det ban och sedan förlängning ifall det behövs. Jag ska vara en förebild för medlemmarna och hjälpa dem ifall de behöver hjälp. En sv ska inte lalla och bli bannad för då rycker den direkt. Så sv rollen ska tilldelas till seriösa rp spelare vilket jag anser mig själv vara.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En sv har i uppgift att hålla koll inne på server så ifall den stöter på problem så ska den agera snabbt vilket innebär att den ska ta åtgärder ifall den ser någon begå ett regelbrott såsom att rdma någon på torget. Efter dem har gjort det ska dem skicka ut i ban bevis och ifall bannen behöver förlängas så löser staffsen de. En sv har också i uppgift att vara som en förebild för medlemmarna så den ska inte gå runt och lalla och begå regelbrott för då ser de dåligt ut för själva servern .

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag svara på den frågan. ”Varför ansöker du som servervakt”. Men jag vill hjälpa servern att bli en bättre plats. Altså hålla koll inne på servern och då menar jag inte att åka runt och leta banna utan om jag stöter på någon som gör något så kan jag antingen prata med dem eller ta åtgärder. Jag vet att Staffan har mycket att göra och därför vill jag vara ett hjälpmedel för dem..

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: bouse innebär att du använder dina perms som en fördel i ditt rollspelande. Så t.ex du kickar någon mitt i ett scenario för att komma vinnande ur det. t.ex använder togglename när man rpar man svbannar inte sina vänner när man ser de göra ett regelr brott eller kickar de

1.Daoud

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

1.Daoud

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.