DRACKOO | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

DRACKOO

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: DRACKOO

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad heter du på discord? dracko._.10

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till rollen som Medlemskapsansvarig är att jag är en mogen och social person som verkligen trivs med att hjälpa andra. Jag ser det här som ett sätt att bidra positivt till communityn och vara en del av att utveckla och stärka Swewave. Jag har också märkt att vissa MA inte är så aktiva, och jag vill vara en som gör skillnad genom att vara närvarande och engagerad. Jag har ett professionellt och vänligt bemötande, och jag kommer alltid att granska ansökningar noggrant för att säkerställa att rätt personer blir en del av communityn. Dessutom tycker jag att fler aktiva MA behövs ofta är det bara ett fåtal online samtidigt, vilket kan fördröja processen. Jag vill vara med och effektivisera arbetet så att fler ansökningar kan hanteras snabbare och fler intervjuer kan genomföras varje dag. Samt vill jag vara med och bygga ett större Community och ta in fler spelare till Avena. Jag vill också underlätta för staffsen arbete genom att hjälpa dem läsa ansökningar samt ta intervjuer så dem kan fokusera på annat såsom att specca, ta reports och att ta support.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskapsansvarig eftersom jag är engagerad, ansvarstagande och har ett stort intresse för att bidra till communityns utveckling. Jag har ett professionellt bemötande, är social och lyhörd, vilket gör att jag passar bra i en roll där man hanterar människor och deras ansökningar. Jag kommer vara aktiv, noggrann och se till att varje ansökan granskas rättvist och seriöst. Min målsättning är att stärka kvaliteten på medlemskapet i Avena genom att se till att vi får in personer som verkligen tar RP på allvar. Jag vill även bidra till att effektivisera processen så att fler kan få svar snabbare och fler intervjuer kan genomföras.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Helt klart borde man väl alltid försöka möta andra med respekt, tålamod och förståelse, eller hur? Det är ju verkligen så under vettigt att vara kompetent, kundorienterad och trevlig, särskilt i tjänsten som Medlemskapsservice som går ut på att man får mycket olika människor som kund. Man bör ju skapa en trygg och öppen själva där alla får känna att de är sedda och hörda i det de har att säga. Och man kan ju framföra att man inte håller med eller ge kritik på ett konstruktivt och schyst sätt. Att vända sitt ansikte till skapar förtroende och anat vi motsätter oss något vi ni tillsammans både mindre och tristare vanligt folk.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? ? Jag vill bidra till att höja värdet av att vara med i Swewave genom att se till att alla som blir godkända förstår vad det betyder. Det är inte meningen att vara med bara är att ha tillgång det betyder att man bryr sig, respekterar reglerna och är mån om att vi ska ha det bra här i RP. Genom att granska ansökningarna noga och genom tydlig kommunikation hoppas jag att vi från första början kan ge de som blir nya medlemmar rätt förväntningar, och att vi på så sätt kan bygga en starkare gemenskap, där det verkligen är något att vara med på, och där man kan vara stolt över att vara med i Swewave.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Jag anser att medlemmar på Swewave leva upp till vissa grundläggande krav för att bidra till en positiv och seriös community. De viktigaste kraven enligt mig är: Engagemang: Medlemmar ska vara aktiva och visa intresse för RP och communityn. Respekt: Alla ska behandla andra med respekt, både i och utanför RP. Mognad: Man ska kunna ta ansvar för sitt agerande och följa reglerna utan att behöva ständig tillsyn. RP-seriositet: Man bör ha förståelse för vad seriöst RP innebär och vilja bidra till en bra spelupplevelse för alla. Kommunikation: Man ska kunna kommunicera tydligt och lugnt, även i stressade situationer. Dessa krav hjälper till att skapa en trygg, kvalitativ och rolig miljö för både nya och gamla medlemmar.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Om jag skulle bli Medlemsansvarig skulle jag känna ansvar för att representera Swewave på ett professionellt och sakligt sätt. Jag skulle i första hand vilja se till att vår ansökningstjänst bemöter alla medlemmar med respekt, enligt de regler vi har, och bara de som man vet har läst ordentligt och förstår vad som gäller också blir godkända. Jag skulle också känna det är mitt ansvar att vara kort, kung och till gliens, så att man snabbt tar ut en beslut utan att onödigt dröja och att jag löser mitt arbete med tillfredsstillhet jag skulle känna att jag tagit rollen keyboard sudd och att dö en välkomnande attityd. Jag vill vara del i att vår första kontakt med Swewave ska visa på en kamratlig och trovärdig föreningsgemenskap, som ger en början på mötet med oss som förening på liknande visa.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? jag är aktiv mellan 5 timmar per dag om inte mer. Då är jag synlig både i discord för att svara på pm samt då ta intervjuer ifall jag blir godkänd. Sedan aktiv på forumet för att läsa ansökningar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Top Bottom