Inaktuell daniii.zzz | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

daniii.zzz

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: daniii.zzz

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum: 25 Augusti 2010

Ange ditt Discordnamn: !Ghostyy

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 14 år gammal och är en väldigt mogen och seriös kille, är väldigt hjälpsam när det behövs och jag tar min tid när jag hjälper folk så att tillslut dem inte behöver hjälp längre. Jag är en väldigt komponent kille och jag gillar också att prata och vara ute mewd kompisar, sedan så gillar jag köra FiveM med mina kompisar också för det blir så kul med scenarion.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Ungefär 6-8 timmar per dag då jag är mest hemma!

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem här på swewave i nån vecka nu.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag asnöker som staff här på SweWave för att jag tycker att den rollen hade passat mig för att jag hade tagit väldigt mycekt support ärenden som t.ex IG samt i discorden, jag hade också varit väldigt seriöst med den rollen för att jag kommer inte tolerera något lallande. Jag vill även bli staff för att jag kan specca rätt så mycekt och se till så att alla reglerna följs i discorden samt IG.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Helper är att underlätta för dem andra staffsen som t.ex. Mod, Sr.Mod, Admin, Sr.Admin. Som helper ska jag kunna underlätta för dem högre uppsatta och fortfarande se till så att alla regler följs och så att det inte blir något regel brytande i servern som man inte ser.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med väldigt mycket speccande och se till så att allt följs, kommer även ta support hela tiden så att jag kommer att specca mycket nästan hela tiden samt ta support hela tiden!

Hur hanterar du stressiga situationer? Det jag gör är att jag tar en sak i taget och tar det lugnt, sedan efter kan jag göra nästa sak så att det jag gör inte blir så stressigt till slut utan att jag får klart allt jag skulle göra på ett lugnt sätt och så att jag inte blev mer stressad.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

daniii.zzz

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Hej! Kan någon byta mitt forum namn till "!Ghostyy" istället för det jag har just nu, Tack!

Top Bottom