Godkänd Dalle | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Dalle

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Dalle

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? dalle0009

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Elkarim, han är 33 år gammal och han jobbar på en pizzeria och han vet inte ifall han vill fortsätta jobba där en av hans gammal vän frågade han ifall Ahmed ville jobba hos han och bli kriminell men Ahmed ville ha lite tid för att tänka för det var inte lätt att bli kriminell och leva i den smutsiga kriminella livet så han sa att han skulle tänka på saken. Hans barndom var bra han hade roligt hans föreldrar var snälla mot han och sånt det ända han var dålig på var skolan det var därför han jobbade i en pizzeria för han kunde inte jobba i en bättre plats på grund av hans betyg från skolan. Han hade en tjej men hon gjorde slut med Ahmed för han hade inte tillräckligt med pengar så han vill göra något som kunde få han att tjäna mer pengar så att bli kriminell skulle bli bra för han. Ahmed ville ta revenge från sin gamla tjej. Min karaktär är trevlig hans intresse när han var liten unge var att bli en proffs fotboll spelare. Hans föreldrar är kurder från turkiet men han kan inte kurdiska utan bara turkiska.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, hjälpsam och kompetent

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir aggressiv lite snabbt, kan inte arbeta i större grupper och har problem med att förstå folk ifall han är arg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med stora och roliga scenarion och bjuda in mina vänner som kan vara med och göra de scenarion. Jag kan hjälpa till servern och anmäla personerna som bryter mot server reglerna. Jag kan se till att göra så mina vänner följer och bryter inte reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på swewave innan när den var öppen och sedan har jag rpat på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda partnern ska ha ett chans att kunna vinna scenariot och att ha det roligt.

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM som betyder att man använder sitt fordon som vapen och dödar. RDM som betyder att man dödar någon utan ett scenario bakom mordet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

rassecalle

Medlem
Meddelanden
33
Trofépoäng
6
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

Top Bottom