Nekad Dahaimen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahaimen

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Dahaimen

Vad är ditt namn i verkligheten? Sven

Vad är ditt discord namn? dahaimen_

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2006

Berätta om din karaktär. ERIK OLSSON 32 ÅR.
Erik lever ett ganska vanligt liv i Stockholm. Han jobbar som ingenjör på ett kontor och spenderar sin fritid med att träna, laga mat och hänga med vänner. Han gillar att hålla saker enkelt och är en lugn typ som trivs med sina rutiner. På helgerna kanske han går på en lång promenad i parken eller upptäcker nya caféer. Han är social men gillar också att vara ensam ibland för att koppla av.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är kreativ, smart och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lätt arg, lite dampig och småstörig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag spelat fivem i snart 3 år och har närmare 1500 timmar på fivem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja som jag skrev ovan så har jag närmare 1500 timmar och jag har varit ägare och staff på många servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra personen, istället för att agera för egen vinning eller för att vinna själv.

Vad är suntförnuft för dig? att bete sig moget och inte lalla runt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - att man inte får döda folk utan anledning, nlr - att man inte får komma ihåg ett scenario ifall man dog, cop baiting - inte dra till sig polisens uppmärksamhet bara för att dom ska jaga mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom