Nekad CoolKid | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CoolKid

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: CoolKid

Vad är ditt namn i verkligheten? Bengt

Vad är ditt discord namn? sv_sv1

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Bengt Bratt Garcini, en 44-årig glad man som älskar mode, har en fascinerande och inspirerande historia. Han växte upp i Afghanistan under svåra tider, mitt i kriget och alltid på flykt från talibanerna. Trots alla dessa utmaningar lyckades han ta sig till Sverige, han ses alltid med ett leende och en positiv inställning. I Sverige hamnade Bengt på fel väg och blev påverkad av kriminalitet. Men med tiden insåg han att detta inte var det liv han ville leva. Han bestämde sig för att göra en förändring och började arbeta hårt för att bli en bättre människa. Idag är Bengt en respekterad polis. Han använder sina tidigare erfarenheter för att hjälpa andra ungdomar att undvika de misstag han själv gjorde. Bengt strävar efter att sprida glädje och kunskap runt om i världen. Han är känd för sin humor och sin förmåga att lätta upp stämningen, men han kan också vara seriös och fokuserad när situationen kräver det. Men Bengt historia är långt ifrån över. Vem vet, kanske tar hans liv en ny vändning i framtiden. Kanske kommer han att starta en kläd butik, eller kanske kommer han att bli en berömd bil försäljare. Men oavsett vad som händer, kommer Bengt alltid att vara ett bevis på att det aldrig är för sent att ändra sitt liv och bli en bättre människa. Hans glädje, hans vackra personaligtet kommer alltid vara i våra hjärtan.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Vänlig, omtänksam, generös

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Egoistisk, temprament, autist

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös men samtidigt rolig rp,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag spelade på gamla Swewave och gamla penguin rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte ska spela någon roll om man vinner eller förlorar ett scenario. Det viktiga är att båda ska ha kul och man kan inte alltid vinna allt.

Vad är suntförnuft för dig? Att man inte går runt med tillexempel en kniv i handen mitt på staden eller inne på ett sjukhus, Att springa runt utan kläder.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, Copbait, Metagaming, C Logg, OOC

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag spelade på gamla swewave och blev inte bannad en enda gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom