Nekad ColdFire | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: ColdFire

Ditt namn: Albin

Ange ditt födelsedatum: 20 Mars 2006

Ditt Discordnamn: fic3

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag har inget specifikt schema, utan jag brukar mest sitta hemma och spela FiveM för att ha kul och umgås med andra spelare. Jag är aktiv när jag spelar och gillar att engagera mig i servern när jag är online.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Jag minns inte exakt, men jag har varit medlem ett tag nu och har verkligen uppskattat servern och communityn.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 gånger. Jag har alltid försökt följa reglerna och vara en positiv del av servern.

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag vill ansöka som servervakt för att hjälpa till på servern, underlätta arbetet för staffen och bidra till en bättre rollspelupplevelse. Jag känner att jag kan vara med och förbättra hur servern fungerar genom att hjälpa till med att upprätthålla regler och skapa en mer positiv atmosfär för alla.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej, aldrig.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ansvarar för att övervaka att spelarna följer serverns regler och riktlinjer. Detta innebär att de hanterar situationer där spelare bryter mot reglerna genom att ge varningar, temporära avstängningar eller andra lämpliga åtgärder. Servervakten hjälper också till att hålla servern säker genom att övervaka tekniska problem och samarbeta med andra i teamet för att skapa en bra upplevelse för alla spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har alltid varit passionerad för rollspel och jag tycker om att hjälpa andra spelare att få en bättre upplevelse. En välmoderad server gör det möjligt för alla att spela på ett rättvist sätt och utan störningar. Jag vill vara med och bidra till att alla spelare har en positiv upplevelse genom att se till att serverns regler följs och genom att skapa en vänlig och respektfull atmosfär.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse på en server innebär att en servervakt eller administratör missbrukar sin makt för personlig vinning eller för att hjälpa sina egna vänner på ett oärligt sätt. Detta kan till exempel vara att ge fördelar till spelare som inte förtjänar det, att ignorera regelbrott om det är någon man känner, eller att använda sin roll för att manipulera spelets utfall.

Som servervakt är det viktigt att alltid agera objektivt och rättvist. Om en servervakt skulle bete sig korrupt eller missbruka sina befogenheter kan det leda till ett förlorat förtroende från communityn och skapa en otrygg och negativ miljö för andra spelare. Därför är det viktigt att alltid agera professionellt, rättvist och för serverns bästa intresse, inte för egna fördelar eller för att hjälpa vänner.

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Flyttas till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom