Intervju ColdFire | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: ColdFire

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum: 20 Mars 2006

Ange ditt Discordnamn: fic3

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Albin och är 19 år gammal. Jag har länge varit intresserad av communityarbete och har spelat på många olika servrar. Under den tiden har jag både kollat på och själv jobbat som staff, och jag har verkligen tyckt om det.

Jag gillar att hjälpa till med att göra staden bättre. Jag är en lugn person som alltid försöker lösa problem på ett bra och rättvist sätt. Jag tar inte någons sida direkt, utan försöker förstå båda parter först.

Jag gillar att lösa problem, och det passar bra eftersom staff ofta måste göra det. Jag ser fram emot att få vara med och hjälpa SWRP att bli en riktigt bra server.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 10:00-00:00

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem på SWRP ett tag nu.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag söker till staff för att jag vill vara mer än bara en vanlig spelare. Jag vill hjälpa till och ta ansvar.
Jag vill ordna upp situationer som händer och se till att RPn går rätt till. Jag vill stoppa regelbrott innan de händer och se till att alla spelar på ett bra sätt. Det är viktigt för mig att alla har kul och att det är ordning och reda.

Vad är din uppgift som Staff? Jag har tänkt en del på det här. Jag tycker att staffens jobb är att hålla RP-nivån hög och att se till att spelarna följer reglerna. Man ska också få folk att känna sig trygga på servern.

Jag vill hjälpa till att hitta fel och buggar som kan förstöra upplevelsen, så att allt funkar som det ska. Som staff vill jag också bidra till en bra stämning på servern. Jag tycker att man ska visa att man tar rollen seriöst och inte springer runt och "lallar", för då ska man inte vara staff.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med engagemang, energi och att alltid försöka göra mitt bästa. Jag är lugn, lyssnar på andra och försöker lösa problem på ett rättvist sätt. Jag vill hjälpa spelare, stötta teamet och bygga en bra stämning. Jag kommer vara aktiv och göra mitt bästa för att servern ska vara en rolig och trygg plats.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn. Om det blir stressigt tar jag ett steg tillbaka, tänker efter och försöker lösa situationen steg för steg. Jag lyssnar på vad alla har att säga innan jag bestämmer något. Jag låter inte stressen ta över utan fokuserar på att göra rätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över?
kan vara fler än dom jag valde som donation, servervakt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Kriminell

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom