Godkänd cola | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cola

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: cola

Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? mr cocacola

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Osman alibaba och när han var 15 flyttade han till Sverige där han kom in i kriminalitet väldigt fort han tjänade bra med pengar och när han var 20 år så la han kriminaliteten bakom sig för att han fått en massa hot och han flyttade till staden fristaden som då var en lugn stad där han letade jobb en dag så fick han ett samtal om att han skulle bli chef på Falck då han hade lite erfarenheter sen han var liten i hemlandet det gick bra och allt men han tröttnade på det jobbet och när han var 22år så flyttade han till staden contex där han blev en maffia boss gänget stängdes ner och Osman flyttade till staden swewave där han ska fortsätta sitt kriminella liv. Hans intressen är att lagga bilar och han gillar bilar väldigt mycket och han är väldigt empatisk av sig och är väldigt hjälpsam han är också väldigt social och gillar haffa guzzar på fritiden så chillar han med sin lillebrorsa abdi som nyss flyttat in i staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är väldigt social,emaptisk och väldigt snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir lätt arg,dålig på att simma och springer sakta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och en hög rp nivå jag kan också bidra med att inte lalla eller något annat och följa reglerna jag kommer också bidra med en underhållande och social rp och mycket mer för servern ska bli så bra så möjligt och så roligt som möjligt att rpa på unive och jag kan också bidra med bra och roliga scenarion för alla och jag tycker denna servern förtjänar en bra rp med allt slit som framförallt fakebunny gör varje dag för serverns bästa

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare erfarenhet inom rp och har kört i typ 2 år och kan alla regler och hur mans ak bete sig och göra rolig och unika scenarion för alla parter och skapa unik och rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda motpartrarna ska vinna i ett scenario och så inte bara motparten vinner hela tiden och det andra förlorar och det blir en tråkig rp och man ska spela för att det ska bli rolig rp för alla i scenariot ock så social och seriös rp som möjlig

Vad är suntförnuft för dig? För mig är de att man ska alltid tänka logiskt alltså du kanske inte går och skjuter utanför en polis station för de finns kameror, många vittnen och polis kan rycka ut fort och ta dig istället ska man vara diskret

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming- man spelar för makt och pengar smat så kan de vara att man inte rpar på skaodr RDM- döda nån utan anledning VDM- använda sitt fordon som en form utav vapen fear rp- att inte värna om sitt liv suntförnuft- man ska altid ha i åtanke är detta realikstikt och liknande

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom