Godkänd Clas | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clas

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
8
Användarnamn: Clas

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 441023

Vad är din discord tagg? Clas13

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Mommo

Bild på banmeddelande: swewave bajs.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte då detta var 4 månader sedan och har glömt bort helt å hållet allt vad som har hänt. Men det var nog för att jag sprang runt med vapen och dråger på mig som icke krim. Och anledningen till detta var för att jag var kriminell innan och sedan lämnade jag servern och kom tbx som icke medlem för att testa hur det såg ut på SweWave och då valde jag att lalla och förstöra RPn som nämns i bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte då jag har vart bannad i 4 månader men det står ju ovanför lite vad jag kommer ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% inte felaktig. Mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sprungit runt med vapen och dråger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yeah babbyyy

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Är ute nu, så unbannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.