Nekad Clas | Permanent Ban Överklagan [Spooky]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Clas

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
8
Användarnamn: Clas

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? Clas13

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? kim

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-21 152917.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad för att jag missbrukade mina staff-perms och tömde polisens förråd på kriminella vapen. Det var ett tydligt övertramp av det förtroende jag fått som staff, och jag inser i efterhand att det jag gjorde förstörde för både spelupplevelsen och balansen på servern. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och ångrar att jag lät det gå så långt. Jag hoppas kunna visa att jag lärt mig av detta misstag och att jag är villig att göra rätt för mig framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad loggade jag in med mina staff-perms och gick in i polisens förråd. Jag använde mina behörigheter för att ta ut flera kriminella vapen som egentligen inte skulle vara tillgängliga för vanliga spelare. Jag visste att det jag gjorde var fel, men jag valde ändå att göra det, vilket jag idag ångrar djupt. Kort efter att jag gjort det blev jag kontaktad av annan staff, och kort därefter kom bannen. Jag förstår helt varför det hände och inser allvaret i mitt beteende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel. Jag missbrukade mina staff-perms genom att gå in i polisens förråd och ta ut kriminella vapen, vilket jag inte hade någon som helst rätt att göra. Jag förstår att det var ett grovt regelbrott och ett svek mot både serverledningen och spelarna. Jag ångrar mitt agerande och accepterar att bannen var rättfärdig utifrån mitt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, och varje gång har det varit på grund av egna misstag och dåligt omdöme. Tidigare handlade det mest om mindre regelbrott, men den här gången var det mycket allvarligare. Efter varje ban har jag försökt ta till mig varför det hände och hur jag ska undvika att upprepa samma beteende. Jag har insett att det inte räcker att bara säga att man ska bättra sig –man måste visa det i handling. Den här senaste händelsen har verkligen fått mig att inse vikten av ansvar och respekt för serverns regler och communityn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha utnyttjat mina staff-perms för att ta saker ur polisförrådet punkt. Om jag hade haft bättre omdöme i stunden hade jag förstått att mitt uppdrag som staff är att hjälpa till att upprätthålla reglerna, inte bryta dem. Det jag borde ha gjort istället var att hålla mig till mina uppgifter, följa regelverket och föregå med gott exempel. Om det var något jag tyckte var oklart eller orättvist hade jag kunnat ta upp det med andra i teamet, istället för att agera på eget bevåg. Jag ser nu att jag svek det förtroende jag fått, och det är något jag verkligen ångrar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93

.Flocka

Forums Ansvarig