Intagen Case | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Case

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: Case

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2008

Ange ditt Discordnamn: prippa13

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en en spel enthusiast som har spelat fivem i ungefär 3 och ett halvt år. Jag har stora erfarheter som staff och spelare, Jag vet exakt hur båda delarna av fivem funkar. Med tanke av erfarenheter inom båda delarna så vet jag hur jag ska agera, hantera situationer. Jag förstår mig på hur andra spelare och staffs fungerar för jag har till 99% varit med om samma situation. Spel är en stor del av mitt liv och jag sitter hellre hemma en kväll och spelar fivem än att vara ute med polare.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 6-9 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem i några dagar nu men jaq körde på swewave 2022 och mellan 2023 och 2024. Under 2022 så spelade jag ett bra tag men valde att testa en annan server sen kom jag tillbaka och blev staff på swewave under 2023 och 2024

Varför ansöker du som staff på SweWave? För jag känner att jag skulle kunna hjälpa eran server stort och jag tycker de är kul o hjälpa folk. Jag ser många osäkerheter i staffteamet då de inte finns folk som är tillräckligt seriösa eller folk som inte lyssnar på vad spelarna själv har o säga. De hjälper sina egna vänner och är partiska.

Vad är din uppgift som Staff? Att se till att spelarna har någon att vända sig till när de har ett problem eller när de vill rapportera fel från andra spelare. Staffs på rp servrar ska se till att servern funkar som den ska utan lallare och göra det jämt för alla spelare.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med en opartisk åsikt och hjälpa alla. Jag ska fokusera på vad som e bäst för servern och alla spelare som vill spela. Jag kommer att prioritera server och inte mig själv, jag är inte självisk som andra utan jag vill hjälpa och bidra ett bra budskap till servern samt ge servern ett bättre rykte.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hamnar i stressiga situationer försöker jag alltid hålla lugnet och tänka logiskt. Det är bättre att lyssna på vad spelarna har o säga och låta dom prata till punkt. Jag prioriterar att lyssna, kommunicera tydligt och ta ett steg i taget för att hantera problemet.
Inom fivem servrar är det viktigt att vara samarbetsvillig och vara bra på att hitta lösningar inom känsliga situationer, oavsett om det handlar om scenarion som har gått fel och båda spelparterna bråkar eller tjafsar om scenariot.
Jag ser stressiga situationer som en chans att växa och visa ansvar, både som spelare och som del av swewaves community.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom