Godkänd C6912 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

C6912

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: C6912

Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Vad är ditt discord namn? -C69 eller C69

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Ibbes liv har varit tufft, det är helt klart. Han har gått igenom mycket, speciellt när hans pappa stack tidigt. Det sårade honom djupt. Han började hänga med fel folk, och det ledde till en massa skit. Från att sno cyklar till värre grejer, det eskalerade snabbt. Mamma försökte hjälpa, men det var redan kört. Nu vill han ändra på allt, söka hjälp och vara en unik person här. Det är svårt att veta vad som kommer hända, men han vill bli bättre. Med lite tur och stöd kanske han kan lyckas.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är kreativ, positiv och social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite aggresiv, glömsk samt dåligt tålamod

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket så som att utveckla rpn och gå mycket efter social rp. Försöka ha en unik karaktär som gör att folk tycker det är roligt att rpa med mig, vara aktiv på servern då jag anser att en aktiv spelar bas är viktigt. Kommer satsa att rpa krim och att istället för att bara skjuta så kan man åka runt och träffa folk och snacka affärer och liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört här tidigare samt att jag kört påp fler tals andra servrar så som snöstaden Swedish knight och Unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa så både parterna har roligt i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande att du tänker hur du hade gjort i verkligheten innan du gör något.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: Att du ska rpa på skador. Suntförnuft: Du ska leva dig in i din karaktär och tänka logiskt. VDM: Du använder dit fordon för att t.ex. döda någon.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nää

Top Bottom