Inaktuell Bulten | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bulten

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242253031/

Ditt Hex-ID eller BanID: 76561199242253031

Vad är din discord tagg? _grekenthc_

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? korpen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag är sjukvårdare och polisen grep min vän för ingen anledning så hans kompis bärde han och hoppa in i min bil och blev rädd så jag körde bara iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis blev gripen av polisen sen tog hans vän upp han dem hoppa in i min bil och jag blev rädd så jag körde iväg sen kom jag t sjukan sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de är ganska fel för jag körde iväg för jag blev rädd och 2 dagars ban är överdrivet tycker jag för sånt lite och polisen asså korpen siktar på min vän för han har ett hölster.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit bannad förut men det va felaktiga banns .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skitit i dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och jage hemskt ledsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom