Godkänd Bossen665 | Temporär Ban Överklagan (.Flocka)

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bossen665

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bossen665

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/liamthatsme/

Ditt Hex-ID eller BanID: 503138

Vad är din discord tagg? liam12345678907

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-18 211715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag sökte igenom en person som låg död och därför tror jag staffsen valde att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände var att jag var ute och körde sedan såg en död person liggandes på gatan som jag sedan lootade igenom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej i detta scenario så var de självklart jag som gjorde fel eftersom jag valde att loota han medans han var död, men detta är självklart något jag förstår nu och inte kommer att göra om

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några tidigare banns som jag t.ex plockat saker från stashet och lite andra saker men detta är saker jag inte kommer göra om eftersom jag fortstått att de nu är fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag kunde gjort annorlunda var väll att jag inte skulle lootat persosnen som låg död på vägen, utan att ringa en sjukvårdare istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Låser denna och lägger denna Ban Överklagan - Arkiv pågrund av att du redan är unbannad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom