Godkänd Bubu | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Användarnamn: Bubu

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? Bubu

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till rollen som Medlemskap Ansvarig på swewave är min passion för att skapa en positiv och bra rp för dem nya. Jag har märkt att många nya medlemmar ibland har svårt att förstå reglerna eller saknar en tydlig plan för sina karaktärer. Genom att ta på mig denna roll kan jag personligen bidra till att nya medlemmar får en bättre start och att servern upprätthåller en hög standard.
Jag har också tid och engagemang utöver mitt eget spelande, och jag vill använda denna tid till att göra något mer för servern än bara att spela. Med min tidigare erfarenhet som helper och Medlemskap Ansvarig, samt min långa tid på servern, känner jag att jag har mycket att erbjuda. Jag är dedikerad, aktiv och har en fläckfri karriär på swewave, vilket jag tror gör mig till en stark kandidat för denna roll.
För mig är det viktigt att bemöta alla medlemmar med respekt och professionalism, oavsett situation. Jag vill att alla nya medlemmar ska känna sig välkomna och förstå att swewave är en seriös och engagerad community. Genom att vara Medlemskap Ansvarig kan jag hjälpa till att säkerställa att alla medlemmar har en klar och tydlig vision för sina karaktärer och att de följer serverns regler.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag tänker att jag vill bli det för att jag vill att ni ska få flera spelare inne i servern jag kommer vara aktiv med medlemsansökan och därför jag är inte en person som är för snäll mot folk och det kan finnas folk som har gjord en medlem ansökan och jag ser att ni inte har svarat på han på länge då kollar jag på hans medlem sak och kollar om han är snäll mot folk sen om han inte till medlem att dom ska sitta och vänta länge att nån ska svara på deras ansökan men och sen om det finns personer som har gjort en ansökan och den blir nekad kan inte bara spamma för då bryter man mot reglerna om man har skrivit du får skriva en ny om 24 timmar ska man lyssna då. jag kommer kolla noggrant vem den personen skriver typ 1 mening eller mindre så blir man nekad och anledning för det till exempel som nekad utveckla mer på din ansökan eller sånt. och sen finns de folk som godkänner bara för att de är ens kompis som har skrivit o de hatar jag o sen släpper jag bara in folk som kan alla regler o inte lallar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att det är viktigt att bemöta andra människor med respekt. Det innebär att lyssna aktivt på vad de har att säga, visa förståelse för deras perspektiv och behandla dem som man själv vill bli behandlad. Att vara vänlig och omtänksam kan göra stor skillnad i hur vi interagerar med varandra.
Det är också viktigt att vara öppen och ärlig i sin kommunikation. Om det uppstår konflikter eller missförstånd, bör man försöka lösa dem på ett konstruktivt sätt genom att prata ut och hitta gemensamma lösningar. Att visa tålamod och förståelse kan hjälpa till att bygga starkare och mer positiva relationer.
Slutligen tror jag att det är viktigt att vara medveten om sina egna handlingar och hur de påverkar andra. Genom att vara medveten om detta kan vi sträva efter att skapa en mer inkluderande och stödjande miljö för alla.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Som medlem på swewave vill jag bidra till att skapa en stark och sammanhållen community där alla känner sig välkomna och inkluderade. Jag tror att varje medlem har en unik roll att spela i att forma vår gemenskap, och jag vill uppmuntra alla att vara aktiva och engagerade.
Genom att vara en positiv och stödjande närvaro hoppas jag kunna inspirera andra och göra detsamma. Jag vill också arbeta för att säkerställa att alla medlemmar har en tydlig förståelse för våra regler och värderingar, så att vi tillsammans kan upprätthålla en respektfull och vänlig atmosfär.
För mig är det viktigt att alla känner att deras röst blir hörd och att deras bidrag värderas. Genom att främja öppen kommunikation och samarbete kan vi tillsammans göra swewave till en ännu bättre plats för alla.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Jag anser att medlemmar på swewave bör uppfylla några grundläggande krav för att bidra till en positiv och engagerad community. För det första är det viktigt att alla medlemmar har en god förståelse för serverns regler och följer dem noggrant. Detta hjälper till att upprätthålla en respektfull och ordnad miljö.
För det andra bör medlemmar visa respekt för varandra och för serverns administratörer. Att behandla andra med vänlighet och förståelse är avgörande för att skapa en inkluderande och stödjande gemenskap.
Dessutom tycker jag att varje medlem bör sträva efter att skapa en unik och intressant karaktär. Detta bidrar inte bara till en rikare spelupplevelse för alla, utan visar också engagemang och kreativitet.
Slutligen är det viktigt att medlemmar är aktiva och deltar i serverns aktiviteter.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett stort ansvar för att säkerställa att alla nya medlemmar får en bra start på Swewave. Mitt främsta ansvar skulle vara att genomföra intervjuer och granska ansökningar för att se till att alla som blir medlemmar verkligen förstår och följer våra regler. Jag skulle också arbeta för att hjälpa nya medlemmar att integreras i communityn och känna sig välkomna. En annan viktig del av mitt ansvar skulle vara att upprätthålla en hög standard av professionalism och respekt i alla mina interaktioner. Det är viktigt att alla medlemmar känner att de blir behandlade rättvist och med respekt, oavsett situation. Jag skulle också ha ansvar för att kontinuerligt övervaka och stödja medlemmarnas utveckling på servern. Detta innebär att vara tillgänglig för att svara på frågor, ge råd och hjälpa till att lösa eventuella problem som kan uppstå. Slutligen skulle jag sträva efter att vara en positiv förebild för alla medlemmar genom att alltid agera med integritet och engagemang. Genom att göra detta hoppas jag kunna bidra till att skapa en stark och sammanhållen community där alla känner sig inkluderade och värderade.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 6-7 aktiv varje dag på servern minst!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nepp!

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Godkänt vidare till muntlig interjuv

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng