Ben Karlsson
Ny Medlem
- Meddelanden
- 7
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Ben Karlsson
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Qvick
Vad är ditt discord namn? Mitt discord name är duck_2221 Mitt discord ID är 958031334247374888
Vad är ditt födelsedatum? 10 April 1939
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Karlsson. Han har haft en bra barndom då hans föräldrar var alltid där för hnm. Men senare sen i livet så blev de lite jobbigare då dem skillde sig. Hans dröm jobb var bil mekaniker de var prio 1 i hans liv han har alltid älskat bilar men... Lastbilar brann han för. Så hans första jobb var bil mekaniker. Senare i livet så slutade han då han fick en bil över sig och han knäckte ryggen och bröt benen. Sen så började han jobba inom IT då han var väldigt bra på att koda och fixa saker.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb stor och bra på sport
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Inte så stark. Är alltid godtrogen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra RP nivå och roliga scenarion.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid vinna.
Vad är suntförnuft för dig? Att man inte typ dödar ngn utanför torget
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbating att man gör så man blir jagad av polisen självmant
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de räker så
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Qvick
Vad är ditt discord namn? Mitt discord name är duck_2221 Mitt discord ID är 958031334247374888
Vad är ditt födelsedatum? 10 April 1939
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Karlsson. Han har haft en bra barndom då hans föräldrar var alltid där för hnm. Men senare sen i livet så blev de lite jobbigare då dem skillde sig. Hans dröm jobb var bil mekaniker de var prio 1 i hans liv han har alltid älskat bilar men... Lastbilar brann han för. Så hans första jobb var bil mekaniker. Senare i livet så slutade han då han fick en bil över sig och han knäckte ryggen och bröt benen. Sen så började han jobba inom IT då han var väldigt bra på att koda och fixa saker.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb stor och bra på sport
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Inte så stark. Är alltid godtrogen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra RP nivå och roliga scenarion.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid vinna.
Vad är suntförnuft för dig? Att man inte typ dödar ngn utanför torget
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbating att man gör så man blir jagad av polisen självmant
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de räker så
Senaste redigerad: