Godkänd Barre202 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre202

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Barre202

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? barre4658

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Malik Persson växte upp i en förort som heter svedala. Hans mamma hade inte mycket pengar. medan hans pappa var frånvarande av hans uppväxt. Redan som barn kände Malik av en tomhet, en känsla av att inte riktigt höra hemma någonstans. Hemma var det ofta bråk, ibland tystnad den där sortens tystnad som skriker högre än ord
När han var 13 började han hänga med äldre killar i området. De gav honom något han saknat respekt, tillhörighet, och någon att se upp till. Snart var han indragen i småbrott: snatterier, skadegörelse, och senare även narkotikaförsäljning. Det som började som spänning blev snabbt ett mönster. Vid 16 års ålder hade han redan varit med om gripanden och ett ungdomshem.
Malik såg sin mamma gråta många gånger, men han var för djupt inne för att backa. "jag klarar mig" brukade han säga, trots att han visste att han inte gjorde det.
När han var 19 hände något som förändrade allt. En nära vän till honom blev skjuten i en gängkrig. Malik satt inte långt därifrån. Han minns fortfarande ljudet av skotten, lukten av blod, och framför allt, känslan av att det lika gärna kunde varit han.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär tänker mycket för sig vad han gör, han lyssnar, gör bra jobb,

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär är glad hela tiden, blir han ledsen så är de något viktigt som har hänt han, han kräver inte mycket,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel. har erfarenhet av att spela karaktärer inom den kriminella världen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har över 1100 timmar på fivem som bara e rp serverar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar kriminell blir tagen på bar gärning Istället för att försöka power-gaminga dig ur situationen eller "meta" dig fri ifrån senariot så låter du scenariot spelas ut

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft handlar för mig om att använda sitt omdöme på ett rimligt och ansvarsfullt sätt, som att du inte rånar en butik utan andeledning o gör lite vad vill, att se värden som du gör i värkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Deathmatc. de betyder att du inte kan skjuta någon elr döda någon utan o ha ett bra andledning,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom