Godkänd AZTRAL_GEARZ | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AZTRAL_GEARZ

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: AZTRAL_GEARZ

Vad är ditt namn i verkligheten? Geggi

Vad är ditt discord namn? AZTRAL_GEARZ

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Han är min karaktär kommer att vara rolig och trevlig och det som kommer skilja mig från andra spelare är att jag är väldigt speciel och någon man kan lita på men han kan även vara väldigt kriminell ibland och mott vissa kan han vara väldigt kaxig och dryg och han gillar inte när andra skadar hans fordon eller kör dom utan tillåtelse.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Någon man kan lita på. en väldigt snäll person. någon man kan känna sig trygg med.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han blir irriterad lätt. kan bli dryg lätt. kan börja slåss lätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra mitt bästa när jag kör rp och vara trevlig mott andra och följa regler och dela servern till andra så dom kan vara med så vi blir fler i servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha lika mycket chans att vinna scenariot

Vad är suntförnuft för dig? grundregeln i rp.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jag är ny till rp men kan lite om dom viktigaste reglerna rdm: rdm står för random death match det är när man dödar nån utan någon andledning. copbaiting: copbaiting är när man gör saker att polisen börjar jaga dig eller gör nått annat. meta gaming: det är när man tar info som man inte har fåt inne på servern ocn använder det i rpn

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

AZTRAL_GEARZ

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
det hära ville jag ta med som jag inte skrev. min karaktär heter john och han har haft en svår upp växt han hade bara en pappa hans mamma var en alcolist så när john var 7 år gammal så över dosa hon på alcohol och dog så han fick en svår uppväxt med sin pappa och då kom han in i den kriminella värld och började gå fel vägar röja snatta råna röka hash ta weed. han favvo grejor är bilar och hans favvo bilar är saab bmw toyota supra ovs så han kan mycket om bilar och det tog med i kriminella grejorna som att han kunde köra bra och kunde mycket om bilar han visste alltid vad som var felet på bilarna när dom var sönder. men han lever utan att ha suttit i fänglse hitils och lever framåt men försöker bli medlem här och ksk i framtiden också krim

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom