Nekad Arvid1071 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid1071

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Arvid1071

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid granqvist

Vad är ditt discord namn? Arvid Granqvist#9817

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Sverige och heter Arvid Granqvist . Han växte upp som en väldigt lojal och rolig kille, han älskade att vara med sin familj och brann för att vara med vänner. Han levde under en bra uppväxt, bra sammanhållning i familjen och alla älska varandra. Han växte upp med sin mamma pappa och bror. Som ung flytta han till SWEWAVE, allt blev annorlunda här. Skolan som alltid gick bra blev nu väldigt katastrof. Vänner fanns inte längre, han blev mer som en osynlig person som ingen såg. Arvid önska var att han skulle jobba inom ett mäktigt jobb och därmed få en god framtid. När han hade gått klart grundskolan var de dags att verkligen ta klivet, men mitt i allt så ställde något till de, han kom in i de kriminella där allting blev att tjäna pengar så snabbt så möjligt. Hela livet ändrades och Arvids resa har bara börjat...

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad; omtängskam respektfull

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär envis självisk lat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med mig kan du förvänta dig en seriös rp. In i swewave kommer jag komma med ett riktigt bra engagemang, jag kommer visa att jag bryr mig om spelet och kommer göra allt för att hålla de så levande och trovärdigt så möjligt. Jag kommer sprida en riktigt god stämning och ha all respekt för reglerna. Sammanfattningsvis kan man säga att jag kommer göra allt för att få en sån god och bra rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp har spelet på några server förut såsom vation och multistaden/ unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebär att man inte ska spela för att bara vinna scenarion utan man ska också kunna förlora scenario. Även fast man förlorar ett scenario ska det vara roligt för båda parterna.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är suntförnuft att man ska tänka logiskt, du ska göra saker som du hade gjort irl in game. Tänka steg för steg.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM, FAILRP, PWG, FEARRP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej,

z1R0

Medlem
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

Jonte

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
8
Nekad efter muntlig intervju, Lycka till nästa gång!

giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom