Nekad arow | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arow

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: arow

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum: 26 April 2011

Ange ditt Discordnamn: Arow

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Elias och är snart 14 om 4 dagar. Och jag är väldigt mogen för min ålder tycker jag. och gillar att spela fivem på fritiden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från 3 till 9 på skol dagar och 8 på morgonen till 1 på natten på helgerna

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? kan inte säga exakt men tror det är runt 2 månader .

Varför ansöker du som staff på SweWave? För att jag vill hjälpa servern med att göra den bättre och jag tycker om att hjälpa folk som behöver hjälp på servern och har gjort det även fast jag inte har varit staff

Vad är din uppgift som Staff? det är att man ska hjälpa servern med att hitta lallare eller folk som bara vill förstöra men det kan och vara att folk inte rpar på den nivån som krävs

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med gott bemötande och lyssnar på personers tankar och vad dom tycker om vissa saker som har hänt på servern eller i discord. och sen kommer jag bidra med en aktiv staff som försöker göra det bästa för servern och att jag inte kommer bryta min karaktär som staff och att jag är väldigt rättvis

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom bra tycker jag själv men om det handlar om något alvarligt som behöver bli fixat snabbt som att någon kanske fuskar eller något sånt måste man bli man och lösa det som händer. men det får lov att va stressigt men du måste försöka att inte låta stressig och inte bete dig som de så löser det oftast sig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom