Godkänd Ankan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ankan

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? .ankan.

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ankan Svensson och han växte upp i ett fattigt område med en mamma som jobbade mycket och en pappa som var borta till mestadels. Han lärde sig snabbt att ta hand om sig själv. Första brottet gjorde han när han var elva. Han och en kompis snodde en moppe och sålde den. Snart började han hänga med sina vänners äldre brorsor och blev känd som Ankan.Sv hos dem. Men hans mamma började märka något annourlunda med Ankan. Han började gå runt med massor utav sedlar och dyra märkes kläder. De hade dem aldrig haft råd med sen innan. Ankans mamma gillade inte detta och ringde polisen på honom. Men eftersom han inte var 18 än kunde han inte bli tagen för något. Istället flyttade dem till staden Swewave. Där slutade dock inte kriminella livet för Ankan...

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Smart i strid, Smart Ekonomiskt och Lite känslor

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dåligt ordförråd, Aggressionsproblem, Älskar bilar lite väl mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan förbättra planerna i mord och rån i kriminella rp:n. Sen överlag så kommer jag bara göra mitt och bra av mig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Intrix roleplay

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna förlora scenarion också och inte bara vinna hela tiden.

Vad är suntförnuft för dig? När man gör något orealistiskt. T.ex som att ta någons bil bara för att framför deras ögon. Eller hoppa med en cykel från en skyskrapa

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? -

cc_93

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom