Nekad Am1n___ | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am1n___

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Am1n___

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Amin

Vad är ditt discord namn? Am1n_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005

Berätta om din karaktär. NAMN Scar Face

Uppväxt / Bakgrund:
Scar Face föddes i ett fattigt och våldsamt område i södra Bronx, New York. Han växte upp utan sin pappa, som försvann ur bilden tidigt, och hans mamma kämpade ensam med flera jobb för att försörja familjen. Redan som barn såg Scar hur kriminalitet, droger och maktspel styrde området – något som påverkade honom djupt. Han lärde sig snabbt att för att överleva behövde han vara både tyst, smart och farlig när det krävdes.
Hans smeknamn "Scar" kommer från ett ärr över vänster kind, som han fick under ett slagsmål när han var 13 – en påminnelse om att världen inte visar någon nåd.

Intressen:
Strategispel och schack – han älskar att planera flera steg i förväg

Gatukonst – uttrycker sina känslor i målningar på väggar om natten

Musik – hiphop och klassisk musik är hans sätt att bearbeta tankar

Kampkonst – träning hjälper honom att hålla kontroll över ilskan

Känslor som karaktären har:
Scar bär på mycket ilska, sorg och skuld, särskilt från sin barndom. Han har svårt att lita på människor, men är extremt lojal mot de få han släpper nära. Bakom hans hårda yta finns en människa som längtar efter fred, trygghet och kanske till och med kärlek. Han kämpar med att inte låta sin mörka sida ta över helt.

Framtidsplaner:
Scar Face vill ta sig ut ur det kriminella livet han drogs in i som tonåring. Hans mål är att starta ett ungdomscenter i sitt gamla kvarter, för att hjälpa andra unga att få möjligheter han själv aldrig fick. Samtidigt vet han att hans förflutna inte låter sig lämnas hur som helst – han måste slåss för sin framtid, både på gatan och inom sig själv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Mogen,trevlig och har respekt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blyg,svår att träffa nya folk och svår att lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerat, seriöst och kreativt rollspel där jag alltid sätter storyn och interaktionen med andra spelare i första hand. Jag skapar karaktärer med djup, bakgrund och realistiska mål, vilket ger bra förutsättningar för drama, konflikt och samarbete. Jag anpassar mig till serverns regler och ton, och gillar att både leda scener och följa med i andras berättelser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarnheter inom roll spel där jag har spelat på fivem i över 3 år och jag har kört på unive victus avena centic och nova.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man bara spela för att vinna och inte spelar för att ha kul utom man kör för makt och pengar

Vad är suntförnuft för dig? DEFINITION: GRUNDEN BAKOM ALLA REGLER. ANVÄND DITT EGNA OMDÖME FÖR ATT FATTA BESLUT SOM ÄR RÄTTVISA OCH RIMLIGA FÖR EN ROLIG OCH REALISTISK RP. BYGGER PÅ RIMLIGHET, RESPEKT OCH HÄNSYN. EXEMPEL DU TAR OCH CYCKLAR IN I EN BILAFFÄR, SEN TRÄNGER DU DIG I KÖN

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inget vdm inget rdm inge meta inger powergaming inge suntförnuft nlr copbait och social rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en 20 årig kille som tycker om att spela seriösa rp servers som swewave där ni är seriösa och inte en 100k or die server utom ni tar hand om servern och staffsen gör sitt arbete.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom