Intervju Ajjebajje | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Användarnamn: Ajjebajje

Vad är ditt namn i verkligheten? August Sandkvist

Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 2009

Ange ditt Discordnamn: august8072 visningsnamn ajjebajje

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter August och är 15 år gammal. Jag är en lugn och social person som gillar att hjälpa andra. Jag har ett stort intresse för FiveM och har spelat på olika servrar. Jag gillar att ta ansvar för att skapa en bra spelupplevelse för andra. Jag gillar att hjälpa andra, och det är ofta jag märker att jag automatiskt försöker svara på folks frågor eller hjälpa till om någon är ny eller förvirrad i spelet.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-8 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem sen 5 juni tror jag kan varit nån dag efter.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill bli helper på swewave eftersom jag vill hjälpa till att få servern i sitt bästa skick så alla får en bra rp upplevlse. Jag har varit servervakt i ca en och en halv vecka och det har funkat väldigt bra. Det var då jag märkte att jag är redo att ta mer ansvar och bli en helper. Många gånger stöter jag på folk som gör stora regelbrott. Det hade även då varit skönt att kunna ta det i egna händer.

Vad är din uppgift som Staff? Att finnas där för spelarna, se till att folk följer reglerna, hjälpa till när det blir problem och bidra till en bra vibe på servern. Vara den där personen som folk känner att de kan komma till – oavsett om det handlar om nåt litet eller större.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag är lugn, rättvis och försöker alltid se båda sidor innan jag tar beslut. Jag stressar inte upp mig lätt och gillar att lösa problem på ett smidigt sätt. Jag tror att jag kan bidra med en positiv attityd, tålamod och en vilja att förbättra servern tillsammans med resten av staffsen. Jag kommer alltså få swewave till en bättre rp server.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid att hålla mig lugn, tänka logiskt och inte stressa upp mig. Om det är mycket som händer på en gång så prioriterar jag vad som är viktigast att lösa först. Jag tar gärna hjälp av andra staffs om det behövs. Jag tar alltså steg för steg!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Senaste redigerad:

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
+ rep mogen,snäll och bra på rpa!

Dexter

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Borde verkligen bli staff, han har erfarenheter och kan verkligen sitt jobb. Han har erfarenheter.
Har sätt han och säga till folk att dem lallar och ta det till staffs direkt. Godkänn han!

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom