Nekad Ahmed vidby | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed vidby

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ahmed vidby

Vad är ditt namn i verkligheten? Agge

Vad är ditt discord namn? kingofthematch6229

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2012

Berätta om din karaktär. min karaktär är uppväxt i stockholm som 10 åring fick han va med om att tappa båda sina föreldrar i en bilolycka då han var med sin mormor han blev satt med sin mormor men vid 15 års åldern så dog mormor och han blev satt på barn hem vid 18 års ålder är han väldigt sugen på att bli polis då han har drömt att bli polis sen dag 1 så han sikar på att få swewave medborgar skap och sikt på att bli polisa och sätta in gäng kriminella

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig/humor kan kö bra rp Aktiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lätt arg,tänker inte mycket innan jag gör saker, sover mer varannan vecka

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög bra och rolig rp nivå då jag är mycket erfaren samt bjuda in bra rp spelae så att jag har väner som jag har irl ingame då jag har väldigt nära vänner som har bra rp nivå och bidra med regler och säga till folk/hoppa sup ifall någon bryter mot reglerna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har varit polis varit krim på några andra serverar och sen har jag kört på serverar för bara wl så jag tror jag skulle kunna va bra i denna sereren för har fått mycket komplimanger på dc om att jag rpar bra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för båda parterna ska ha ett roligt scenario

Vad är suntförnuft för dig? suntförnut för mig är att när du rpar så tänker du som irl tex inte ställer dig på någon bil och stampar på rutan för det skulle du ej gör irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är att man slår/dödar utan anledning vdm är att använda bil/fordon som vapen NLR är att du minns saker efter du dött

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte jag har något extra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom