Nekad Ahmed Andersson2 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Andersson2

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
Användarnamn: Ahmed Andersson2

Vad är ditt discord namn? asuka1111

Vilken arbetsplats ansöker du till? Samme hängpungs mc

Varför vill du bli Chef/VD? Kortfattat. Jag vill bli chef på samme hängpungs mc då jag har sett att ingen chef kan hålla det aktivit. Redan så var det jätteinaktivt. och när det väl har öppet så är det öppet i ciruks 30 minuter sen stänger dom. Och detta vill jag få ändring på, jag kommer att hålla det jätteaktivt och jag kommer kunna anställa mycket folk. Sen har jag mycket chef erfarenheter sen innan då jag vart chef på securias på annan server. så jag vet hur man styr och stämmer.jag vill bli chef är för att jag tycker att jag är mogen nog att ta den rollen och rekrytera mer för att göra SweWave säkrare. Jag tycker det är roligt spännande och jag ska göra mc mycket bättre. Jag har sett att Sunken har bytt server och tänkte för roligare Rp så borde det finnas en plats där man kan köpa mc så jag ansöker till det.

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell som hänger med vänner och kör bilar.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag var chef på securitas på denna servern och i fjällen på mekonomen så jag vet hur det fungerar att vara chef. Jag vet också hur man ska behandla kollegor och kunder.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla jobbet väldigt brett. före detta chef hade öppet i typ 10 min sen stängde, jag kommer istället ha öppet mycket mer och kommer det inga så får jag föröska locka ditt. jag kommer att försöka anställa folk så de blir aktivt och detta för att folk ska tycka det är roligt att komma in på Mc platsen och göra saker och inte bara dra ditt för att göra problem för folk. Jag kommer jobba som jag alltid ha gjort vara trevlig mot allt och alla. Jag kommer göra det stort i swewave.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej jag spelar bara Death Freeroam det är en server där man kör 1v1 och 2v2 bara sånt ingen rp. Jag kör den bara typ när jag är bannad. Annars så spelar jag bara SweWave/bästa servern.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör anställa mig för jag är aktiv och har bra erfarheter inom chef jobb sedan tidigare. Jag kommer ta tagg i jobbet och få upp de på benen igen. Jag är också väldigt mogen för jobbet då jag har åldern inne och vet hur man ska bemöta kunder. Så jag känner mig redo för att bli chef på den här serven också. Sedan har jag varit chef på mekonomen innan i fjällen och de gick bra, så är redo för att göra de igen. Sedan har jag även jobbat på sc styling på SweWave också.

Hur många bans har du? jag har 13 bans men många är 30 min bans annars en 10 timmar

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~5:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom