Nekad Ahmed Andersson2 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Ahmed Andersson2

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
Användarnamn: Ahmed Andersson2

Vad är ditt discord namn? Jabal

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sc styling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för hjälpa till SC Styling. Sc styling har alltid varit en dröm sen jag var yngre. Det var alltid kul med bilar motorer,hästar och allt sånt. Jag vill bli det för jag älskar Sc styling. Jag kommer hjälpa sc styling att bli mer aktiva,bättre och mycket roligare för folk kan komma. Rpn kommer vara mycket bättre för att folk kommer kunna komma in och folk jobbar det kallar jag Rp för irl så jobbar folk hela tiden. Inte jobbar på sc men bryr sig inte.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som en kriminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit Chef på Mekonomen i Fjällen men det var länge sen och det var skit kul att vara chef,ta intervju och anställa folk.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer hjälpa sc styling att bli mer aktiva,bättre och mycket roligare för folk kan komma. Rpn kommer vara mycket bättre för att folk kommer kunna komma in och folk jobbar det kallar jag Rp för irl så jobbar folk hela tiden. Inte jobbar på sc men bryr sig inte. Jag kommer ge folk sparken som inte jobbar för de kan inte sitta och tjäna pengar bara på det för det är dålig Rp och inte roligt.
Jag kommer att införa struktur med tydliga ansvarsområden, prislistor för reparationer, och rutiner för hantering av kundärenden. Det sparar tid och ökar kvaliteten.
Jag kommer också införskaffa kampanjer, specialerbjudanden, events och samarbete med lokala företag i staden. Det ger fler kunder och mer aktivitet i verkstaden. M
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej bara DTF Det är en 1v1 server så ingen annan Rp server SweWave 4 life.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är aktiv,snäll,mogen,kommer göra sc mer aktiva,Schysst och jag bryr mig om alla andra folk i servern inte bra mig själv. Jag har bra Rp nivå tycker jag.

Hur många bans har du? Typ 10 men 1 10 timmar ban och en 3 timmar ban resten 30 min

Top Bottom