Nekad Ahmed Andersson | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Ditt namn: Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

Ditt Discordnamn: Asuka1111

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag spelar dagligen på avena för jag tycker det är otroligt roligt att rpa och roligt att se servern växa. Jag ska börja rollspela som polis för tillfället men vill gärna bli kriminell också. Jag är aktiv ganska mycket på dagarna. Speciellt på morgonen och eftermiddag. Jag har spelat här ett långt tag och kommer fortsätta så länge jag vet iaf. Jag är med på events mm för att göra roliga scenarios

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 8 gånger men många är bara 30 min

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? För jag tycker om att bidra med en bra rp nivå och vill hjälpa servern att växa ännu mer. Eftersom jag redan varit servervakt här innan så vet jag vad som väntar och jag vet även att jag är mogen för det. Jag har även varit helper och det tyckte jag var kul! att hjälpa människor är något jag tycker är roligt. Jag vill även hjälpa denna server att bli bättre och vill jätte gärna bidra med bra saker. Jag vill hjälpa andra som behöver hjälp och en dag ska jag bli mod. Varför vill jag då hjälpa just denna server: jo eftersom jag spelat på många server tidigare så har jag aldrig känt att det finns något bra. På denna server finns det såklart brister men känner direkt att jag vill vara med på utvecklingen! Har redan sett att den senaste 2 veckorna har varit fantastiskt. Avena har haft otroligt många spelare inne och många behöver även köa för att kunna komma in. Att kunna kicka eller sv banna spelare som inte sköter sig är viktigt. Om jag ser att någon gör fel så kan jag lägga en kort ban eller kicka så att problemet inte fortsätter. Om jag tycker att personen förstör för servern kan jag välja att prata med andra staffs om det som kan ta ett beslut om en längre ban!

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Uppgifter en servervakt har är att ta hand om servern och säga ifrån när någon gör fel. Att man hjälper servern att växa och att rp nivån är okej.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att skapa en positiv spelupplevelse för alla. Jag gillar att hjälpa nya spelare och se till att alla följer reglerna så att vi kan ha kul tillsammans. Dessutom vill jag bidra till en bra gemenskap och hjälpa. Jag vill också att hela servern ska ha kul och det ska va inga som lallar för att de blir en väldigt tråkig rp och då vill man typ inte köra servern. Jag vill att alla i servern ska få konsekvenser för det de gör tex att vdma ska man få konsekven för det blir en /svban det betdyer ban i 30 min.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Till exempel att man tar beslut om saker som inte rör mig. eller att man till exempel bannar spelare som inte gjort fel. En server vakt ska helst endast lägga kicks eller sv bans för att senare prata om det i sup om man tycker att det ska vara längre straff.

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Flyttas till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom