Godkänd Ahmed Andersson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ahmed Andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad heter du på discord? asuka1111

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag har blivit tipsad av andra att det är ett väldigt roligt område att jobba i , jag har också sett hur positivt det är i detta comunityt och jag vill bli en del av det. Jag vill bli MA eftersom att jag har rpat på SweWave i ett tag nu och jag vill göra nått mer än att bara rpa på den här servern, jag vill kunna hjälpa till med att ta medlemskaps intervjuer och att kolla på folks medlems ansökningar. Jag vet hur mycket Staffs jobbar om dagarna och jag vill kunna underlätta för de genom att kanske ta nån report lite då och då. När jag rpar så händer det rätt så ofta att jag stöter på icke medlemmar och jag vill kunna hjälpa de att få medlemskap på denna servern. Jag vill bli MA för att kunna ändra på betydelsen för att ha medlem eftersom i nuläget ser verkar det som att Medlem är en roll som alla har, det finns till och med folk som inte ens kan serverns regler som har medlems rollen. Jag vill bli MA för att kunna bygga upp mig till att bli staff i framtiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig eftersom att jag är en pratglad individ, jag är hjälpsam, jag har det som krävs för att vara MA, jag är positiv, jag är en lättlärd individ och lär mig av mina misstag. Jag tycker att ni ska välja mig eftersom att jag är väldigt aktiv och kommer vara väldigt aktiv. Jag tycker att ni sak välja mig eftersom att jag kommer vara lika hård mot alla och inte acceptera eller neka en ansökan för att jag har haft ett förflutna med individen. Ifall jag ser nått fel i någons ansökan så ska jag alltid påminna de om vad de kan göra bättre tills nästa gång. Jag är också erfaren inom MA och vet vad som krävs för att vara de.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta personer med positivitet och att man alltid ska låta positiv men samtidigt professionell.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? nuläget känns medlemskap på servern något alla spelare får och inte exklusivt. Medlems rollen ska vara något man förtjänar och jobbar sig till och inget som delas ut till alla, det händer väldigt ofta att folk som har medlem bryter mot serverns regler och det tycker jag inte borde hända eftersom att när man är medlem så borde man kunna alla severns regler för att förhindra att medlemmar bryter mot serverns regler ska jag se till så att folk lär sig alla regler när det väljer att ansöka till medlem på SweWave.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Jag tycker att dom borde lyssna på reglerna och ha bra respekt mot staff men även alla medlemar på servern så det blir bra RP och inte många lallare som kommer in och förstör för då är det inte roligt och köra på en lallig server.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag som medlemskaps ansvarig skulle ha ett stort ansvar på mig då jag är en förebild för medlemmar och icke medlemmar för servern och ska finnas för att hjälpa till och lära ut. Samtidigt som man kan övervaka nyblivna medlemmar IN GAME och se till att de sköter sig samt hjälpa dem med frågor.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag brukar alltid vara aktiv när jag kan. jag brukar var typ 4-9 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det lugnt

Senaste redigerad:

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
!bump

Sven svensson

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
+++ rep väldigt snäll person,bra spelare ingame och skulle passat som medlemskap ansvarig

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
♥️

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng