Nekad Agerk | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agerk

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Agerk

Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? ggcymdc

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2009

Berätta om din karaktär. den heter Adam abdirisak och har haft en tuff uppväxt då hans föreldrar lämnade han med sin brorsa Alvin abdirisak. han har vart kriminell förr men nu i några år så har han vart fri från allt sånt, men nu har han ett tufft beslut att göra. Bli kriminell eller jobba lagligt och resten får vi veta när han kommer till stan

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär gillar att prata med folk, ser saker positivt och älskar att tjäna pengar

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite blyg, lite stel när det kommer vissa senarion och har inte så många vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat på olika fivem servrar i snart 3 år så att jag ska försöka sprida mycke glädje samt bra rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? spelat på många andra servrar inklusive swewave men har haft en paus ett trag nu men nu är jag redo att komma tillbaka

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om jag blir kidnappad eller har en pistol mot mitt huvud så ska inte jag också dra upp en pistol.

Vad är suntförnuft för dig? att tänka logiskt alltså om det är en bil på ett berg så ska jag tänka, skulle jag ha kört ner den här irl?

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inge copbaiting, inge rdm eller vdm såklart och sunt förnuft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag älskar rp och har gjort det sedan jag såg det på twitch första gången.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom