Intervju AdisNN | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdisNN

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: AdisNN

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? adisnn

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2025

Berätta om din karaktär. Född i en värld full av intressanta saker men det fick han inte uppleva för att hans föräldrar var med i ett gäng och blev dödade av motståndar gäng, Efter det blev han tagen av ett fosterhem och stannade där tills han var mogen nog att lämna fosterhemmet och utforska den stora staden

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb,Stark,Smart.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Hög kostnad, Tidskrävande, Begränsad flexibilitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till roliga stunder, Göra det bästa scenarion jag kan och försöka få det så roligt som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat olika servar både svenska och engelska i 2 år nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska gå för att vinna i ett scenario men ska låta motparten ha kul med och inte bara spela för sin fördel.

Vad är suntförnuft för dig? Det är när man ska tänka 2 gånger innan man utför nått så det blir så realistikt som möjligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft och powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ska ändra det när jag inte är upptagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom