ADAM2232
Ny Medlem
- Meddelanden
- 13
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: ADAM2232
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Ange ditt födelsedatum: 26 Februari 2013
Ange ditt Discordnamn: Adam
Berätta kortfattat om dig själv: trevlig bryr sig om andra och vill järna hjälpa till
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 13.20 ibland 9.00 till jag går och leger mig
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 3 månader
Varför ansöker du som staff på SweWave? för att hjälpa till på servern och kicka bana om det bähövs jag e aktiv på servern som jag tror kan hjälpa till
Vad är din uppgift som Staff? att vara trevlig att lysna på personer när dem pratar och hjälpa till och kick ibland och bana ibland
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer hjälpa servern och vara snäll och trevlig och vill järna hjälpa till
Hur hanterar du stressiga situationer? att andas ut och och in
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Kriminell
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Ange ditt födelsedatum: 26 Februari 2013
Ange ditt Discordnamn: Adam
Berätta kortfattat om dig själv: trevlig bryr sig om andra och vill järna hjälpa till
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 13.20 ibland 9.00 till jag går och leger mig
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 3 månader
Varför ansöker du som staff på SweWave? för att hjälpa till på servern och kicka bana om det bähövs jag e aktiv på servern som jag tror kan hjälpa till
Vad är din uppgift som Staff? att vara trevlig att lysna på personer när dem pratar och hjälpa till och kick ibland och bana ibland
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer hjälpa servern och vara snäll och trevlig och vill järna hjälpa till
Hur hanterar du stressiga situationer? att andas ut och och in
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Kriminell
Senaste redigerad av en moderator: