Godkänd 1Kapten | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

1Kapten

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: 1Kapten

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Kaptenwrf

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Göransson han har ett stort intresse för bilar han mekade med bilar när han var liten han fick de intresset genom att följa med sin farsa på jobbet hans mamma var ej med i han liv länge då hon dog när han var liten han skolkade mycket när han var liten och fick dålig betyg och klara ej skolan och hoppa av gymnasiet men han hade tur att hans far ägde ett ställa där han kunna börja jobba och han sparade sina pengar för att köpa sin dröm bil de var en M3 competition 2024

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär social tålamod och trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär svårt och få vänner kan bli arg enkelt kort

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarios samt utföra min rp så bra som möjligt sedan kommer jag bidra med

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 5 års erfarenhet och 2500h på fivem och runt 1750 är på rollspel kan alla regler och läser reglerna nån gång i månaden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för sin egna vinst och ibland kanske låta andra också vinna.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka som irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm betyder random death match de är om man dödar nån utan anl vdm är samma fast man använder en bil

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Ea2713

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
35
Trofépoäng
8
Godkänd Vidare till Muntlig!

Top Bottom