Godkänd zirre | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zirre

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: zirre

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? zirprize

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Berätta om din karaktär. Albert Håkansson är 26 år gammal och uppvuxen i Göteborg med sina föräldrar och en äldre syster. Redan som barn visade Albert intresse för att hjälpa andra, och han var ofta den som tog hand om sina kompisar när någon skadade sig på gården eller mådde dåligt. Alberts föräldrar jobbade inom äldreomsorgen, vilket inspirerade honom att också söka sig till vården. Efter gymnasiet valde han att läsa till sjuksköterska och fastnade snabbt för akutsjukvårdens intensiva tempo och det stora ansvar som krävs.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Empatisk och omtänksam, Redan som barn visade Albert att han brydde sig om andra, vilket tyder på att han har en stark empatisk förmåga, en mycket viktig egenskap inom vårdyrket. Engagerad och målmedveten, Han blev inspirerad av sina föräldrars yrke och valde medvetet att följa en liknande väg. Det visar att han har ett genuint intresse för sitt yrkesval och drivs av en inre motivation. Stresstålig och ansvarsfull, Att han trivs med akutsjukvårdens intensiva tempo och det stora ansvar som ingår visar att han klarar av pressade situationer och tar sitt uppdrag på allvar.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Risk för att ta på sig för mycket ansvar, Eftersom Albert gillar att hjälpa andra och trivs med stort ansvar, finns risken att han tar på sig mer än han orkar, vilket kan leda till stress eller utbrändhet. Svårt att sätta gränser, Hans starka driv att hjälpa och finnas där för andra kan göra att han har svårt att säga nej, både i arbetet och privat. Kan ha svårt att släppa jobbet, Med tanke på att han är passionerad och engagerad i sitt yrke, särskilt inom akutsjukvård, kan han ha svårt att koppla av och lämna jobbet bakom sig, vilket påverkar hans återhämtning och balans i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har hög RP nivå och jag har även varit på andra servrar. Mina misstag har jag lärt mig av och tycker själv att jag har bra RP nivå. Jag är ingen som bara vill vinna scenarion, scenarion ska vara roliga. Man ska inte Powergaming bara för o vinna scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp det har jag då jag har runt 2000 timmar på fivem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egna vinst i scenario utan också andras vinst man ska T.ex inte ta den snabbaste bilen till ett butiksrån.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet som man bör ha när man spelar på servern, att man ska ha ett logiskt tänkande när man rollspelar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, NLR, Powergaming1, powergaming2, Suntförnuft, Fearrp, Failrp, OOC, Combat logg, metagaming.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

rassecalle

Medlem
Meddelanden
33
Trofépoäng
6
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom