Inaktuell Zetp | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zetp

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Zetp

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Torpeden

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Walter White kommer från Albanien där han har haft tuff uppväxt med sin riktiga familj som slog honom. Walter hade väldigt många blåmärken överallt och hans lärare frågade hela tiden vart han fick blåmärken ifrån, men han svarade alltid att han slog i en stol, bord, gick in i en dörr i mörkret. Han hittade alltid på massa saker för att han verkligen älskade sina föräldrar även om dom slog honom varje dag. En dag när Walter va hos tandläkaren frågade tandläkaren varför han inte borstar tänderna, och Walter sin familj va ganska fattig men Walter Vågade inte erkänna. Så han sa istället att han inte orkade borsta tänderna varje morgon och kväll för att han pluggade så mycket. De ena är sant och de andra inte, eftersom familjen va fattig hade dom inte råd att köpa en tandborste för dom behövde tänka på att köpa mat till barnen så de räckte. Men Walter hade väldigt bra betyg i skolan eftersom han pluggade så mycket även om han blev slagen varje dag så satt han uppe till 1 på natten ibland när alla sov i deras lilla hus och bara pluggade för att få bra betyg, de va väldigt viktigt för Walter. Hans hus består av 3 rum, toalett, kök, och ett rum där alla sov. Alla dessa rum va små och på sommaren va de jätte varmt i alla rum så de knappt gick sova o de lilla rummen så en gång bestämde Walter sig för att gå upp på taket och sova där för att de va så varmt. Walter hamnade i en liten by som heter Mölle där han skulle få bo resten av sitt liv. Walter va 14 år gammal när han kom till Sverige och när han va 15 började han umgås med en stor mekaniker som gjorde att han började gilla bilar mycket mer. Mekanikern hjälpte honom väldigt mycket samt lärde honom väldigt mycket! Sedan när Walter va 21 år gammal flyttade Walter till en större stad som heter Swewave!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Rolig, 2. kan sina grejer 3. Kan bidra med bra scenarion.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Kaxig 2. Lätt irriterad 3. klumpig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan bidra med långvariga och bra scenarion. bra rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenheter 5 år tillbaka.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta motparten t.ex robba oss eftersom jag har robbat han flera gånger så ger jag han en chans att robba mig så blir det mycket roligare rp eftersom om jag robbar samma person hela tiden det blir inte kul om han robbar mig blir det inte samma sak hela tiden och även om man förlorar ett scenario är fortfarande rpn rolig, som när jag gjorde ett bankrån en gång så stack jag inte direkt från polisen jag körde småvägar där jag inte han gasa upp och gav polisen en bra chans och då så åkte jag fast och scenariot fortsatte i polis stationen istället för att jag hade dragit därifrån direkt och ja där var scenariot klart.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är inprincip alla regler på servern som rdm, vdm osv. Allt som jag gör på servern ska vara inom rimliga gränser såsom att jag inte kör på någon utan anledning eller slår någon utan anledning för in real life hade man inte gjort det. såsom copbait hade man aldrig gjort in real life då gör man inte det ingame heller.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random death match att man inte dödar någon utan anledning, copbait att du inte försöker få polisens uppmärksamhet genom att köra förbi dom snabbt eller att säga något mot dom.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom