Nekad zebbe55713 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe55713

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: zebbe55713

Vad är ditt namn i verkligheten? zebastian mårtensson

Vad är ditt discord namn? Bazzlightyear1

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kevin och har haft en svår uppväxt med båda mamma och pappa som har varit alkolister, kevin är en ung pojk med hela sitt liv framför sig och flyttade snabbt hemifrån till en annnan stad för att kuinna hitta sitt inre ro och hitta na persoenr att hänga med, kevin flyttade då till sin moster men som han snabbt flyttade ifrån då han ville bo själv, han är för närvarandet arbetslös men hoppas på att kunna få ett fint och bra jobb! kevin är väldigt intresserad av fotboll och bilar och ser mycket på fotboll på fritiden. kevin är en person med starka känslor och en stark vilja att bygga upp ett bra liv med fru och barn och ta hand om det där barnet så bra som han bara kan då han vet hur hemskt det är med dåliga föräldrar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär positiv, lätt att prata med, bra humor

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort stubin när det kommer till person angrepp, kör fort, dålig bakrund

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett bra roleplay där jag verkligen sätter mig in i det och spelar det som verkliga livet, med starka ambitioner om att det ska vara så bra som möjligt för alla runt om mig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelar lite för länge sen men inte jätte mycket kan the basics lxm, men hoppas på att komma in här och lära mig mycket :)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om man tillexempel blir rånad ska man bara spela med och inte förstöra de andras rp. med andra ord så behöver du inte göra allt för att det ska gynna dig utan du är i en värld med andra personer också

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är när man gör realistiska val som man hade gjort i verkliga livet och inte springer runt utan respekt utan man gör allt som det verkliga livet och förstör inte för andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm innebär att man tillexempel dödar någon utan förklaring eller ett scenario bakom det hela. VDM att man användert sig av fordon som vapen för att döda någon annna eller skada någon utan ett bakomliggande scenario. Metagaming Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte spelar super mycket roleplay under mina dagar, men hoppas som sagt på att ändån få en chans och komma in och göra det så bra jag kan och lära mig!

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom