Godkänd yazify | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

yazify

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: yazify

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? yazify

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Tarvo lahti är en man född 1990 han har haft en bra uppväxt hemma i finland år 2002 flyttade han dock till sverige för att hans föräldrar skulle jobba här. Hans uppväxt i sveriga har också varit bra och han har alltid haft många roliga vänner i sveriga träffade han även en vänn för livet som också heter Tarvo och är finlands svensk och dom gör nästan allt tillsammans. Han älskar bilar,moped och motorcyklar och hans dröm är att kunna bli en bilmekaniker och kunna jobba med bilar på heltid kanske på sc styling, Han är en rolig och snäll människa som vill alla väl och gör offtast rätt för sig och han är alltid glad. Som sagt så är drömmen i framtiden att få jobba med bilar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är rolig, bra på att fixa bilar, hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är lite skygg när han behöver prata med hettsiga människor, han kommer aldrig i tid, Och han har sldrig någonsin tränat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att alla som jag spelar med har roligt och en väldigt seriös rp för att alla ska ha roligt och få det så realistiskt som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat ganska mycket rp och även varit polis på andra servrar och jobbat som bilmekaniker på andra servrar som tyvärr har behövt stänga ner

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att motparten också ska kunna ha det roligt och utväcklas och att man inte bara ska spela för sin egen vinst

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man ska göra saker som är rimliga och inte göra sjuka saker bara för att det är ett spel typ inte bränna på max igenom torget bara för att det är kul.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, nlr, rdm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Top Bottom