Nekad yasin slajf | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasin slajf

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: yasin slajf

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? mr.wixz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Yasin Slajf är 28 år och kommer från Tensta i Stockholm. Han växte upp med en hårt arbetande familj och lärde sig tidigt att klara sig själv. Som tonåring var han ofta i trubbel men har nu lugnat ner sig. Han gillar bilar, musik och att hänga med vänner. Yasin är lojal, har svårt att lita på folk men skyddar alltid de han bryr sig om. Han har varit med om mycket och vill nu bygga ett bättre liv och hitta sin plats i staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal, Stresstålig ,Social ,Snabbtänkt, Erfaren

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Misstänksam, Temperamentsfull ,Har svårt att ta order

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös RP. Jag gillar att hitta på olika scenarion med andra och vara med i spännande grejer. Min karaktär har en bakgrund och jag försöker alltid spela så bra jag kan. Jag vill att alla ska ha kul och jag är aktiv och gillar att samarbeta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har kört på andra server som Trakten, Valon och Vation

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du är villig att låta den andra sidan vinna ibland för att göra rollspel mer spännande och rättvist. Det handlar om att samarbeta och skapa en bra berättelse där alla får chansen att visa sina karaktärer, inte bara att alltid försöka vinna själv.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att göra bra val, tänka på vad som är rätt och fel, och att inte göra saker som kan skada dig eller andra. Det betyder att använda hjärnan och göra smarta saker utan att göra det svårt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM.VDM.COPBAIT

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom