Godkänd yaniliamo | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yaniliamo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: yaniliamo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yaniliamo/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001379e32dd

Vad är din discord tagg? yaniliamo

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Rosen o itstim

Bild på banmeddelande: fannnnn boy rosen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte va på scenen och så pratade vi med några och sen gav vi varning typ 4 gånger men istället så stannar dom kvar så vi börja råna en och sen springer än så jag skjuter han i benet o se att han ha vapen uppe så jag rånade han istället o sprang därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte va på scenen och så pratade vi med några och sen gav vi varning typ 4 gånger men istället så stannar dom kvar så vi börja råna en och sen springer än så jag skjuter han i benet o se att han ha vapen uppe så jag rånade han istället o sprang därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag gjorde inget fel jag gjorde exakt som man ska klart han hade fått springa men han skulle inte komma därifrån sa alla så jag tog han istället

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg har bara blivit bannad 3 gånger på hela min swewave tid och de va länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej de hade jag inte kunnat göra pågrund av att vi skulle plocka alla dom som va på scenen så allt är rätt så jag fattar inte ens varför jag skulle få ban för detta riktigt konstigt faktiskt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försåt de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom