Nekad ya lili | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ya lili

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: ya lili

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? arrebarre221

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2007

Berätta om din karaktär. ya lili är en karaktär med mycket diciplin och älskar att vara med folk förm en bättre tid, han älskar att hitta nya vänner och är en väldigt bra person, ya lili är född 1999 i syrien och flyttade till sverige vid sex års åldern.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Har varit med om mycket – men håller sig lugn Hans bakgrund gör att han inte stressar upp sig i svåra situationer. Han är van att tänka innan han agerar. Bra lyssnare och lätt att prata med Många öppnar upp för honom, vilket skapar naturliga möten och relationer i RP. Jobbar hårt och ger inte upp lätt Även om han börjar från botten har han tålamod. Han bygger upp sitt liv steg för steg och det syns i hur han rör sig i staden.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Språkliga svårigheter Även om han lär sig snabbt, kan han ibland ha svårt att uttrycka sig helt korrekt – vilket kan skapa missförstånd. Svårt att lita på folk Efter svek och förluster från sitt förflutna har han svårt att släppa in nya människor. Lägger känslor i det mesta Han tar saker personligt, även när han försöker hålla masken – vilket kan leda till inre konflikter eller impulsiva beslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska vara en bra medlem ovh bidra till bättre spel och roligare tid för alla. Jag skall också jobba och göra det bästa jag kan för ett bättre rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man hjälper den andra att lyckas. Det kan vara för att vinna förtroende, få något tillbaka senare, eller för att man själv inte kan vinna just då.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är förmågan att förstå vad som är rimligt och klokt i vardagen, utan att behöva experter.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. RDM:Du får inte slå eller döda andra utan bra anledning. 2. VDM: Du får inte använda bilar som vapen utan giltig anledning. 3. Metagaming och Combat Logging: Använd inte information som din karaktär inte vet, och logga inte ut för att slippa problem. 4. NLR och Sunt förnuft:Var snäll och spela schysst. Om din karaktär dör, vänta 12 timmar innan du spelar igen.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill vara en perfekt och lydande medlem för denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom