Nekad y9Chic | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

y9Chic

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: y9Chic

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? .y9chic

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fabbe Jansson som är 19 år gammal och han är en man som vill träffa nya vänner. Han är rolig, snäll och är bilintresserad. Han flydde från sitt land tillsammans med sin mamma eftersom det var krig i hans hemland och hans pappa behövde kriga för deras land. Han föddes i Syrien och bodde där i 4 år tills hans mamma tyckte att dem inte skulle bo kvar där. Hon ville att han skulle få en ny start och därför flyttade dem till Sverige för att det inte är krig här. Hans framtidsplaner är att skaffa jobb som bil mekaniker eftersom han är väldigt bil infekserad och gillar bilar väldigt mycket. Nu bor han själv i en stad som han nyss flyttat till. Han vill skaffa nya vänner men hamnar lite i de dåliga sidorna genom sina nya vänner som han träffat.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, Snäll, bra bilförare.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Hamnade i dåliga sidan, lätt arg, gillar inte polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att ha bra rp scenarion och ha roligt med alla som kör på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har bra erfarenhet inom rollspel. Förut så spelade jag på exempel Unive och har även spelat på Engelska servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter det gå bra för den andra spelaren även om du vill att det ska gå bra för dig.

Vad är suntförnuft för dig? Att till exempel någon hotar dig med vapen då springer du inte fram till den personen med dina händer och försöker slå han. Man lyssnar på den personen som har vapnet och inte gör så man dör.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? God ton mot andra spelare och ha ett bra språk mot alla

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trevlig mot andra och har ett bra språk alltså jag svär inte mot dom.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom