Godkänd wigZZo | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigZZo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: wigZZo

Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo

Vad är ditt discord namn? wigZZo

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. han gillar att köra bil och han växte upp i ett område där de va mycket kriminella då kom han in på ett sår sominte va så bra och jorde massa dum heter

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är bra på att laga billar och han är glad och snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli lite arg (temrament), säger vad han tycker som ibland kan bli lite fel. är lite vild bakom ratten

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och bra rp och jag säger till när non gör fel och så

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört fivem i 2år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha kul i ett scenario och båda ska kunna skyda sit liv

Vad är suntförnuft för dig? de som du inte gör irl ska du inte göra ig

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm när man dödar nån utan ett gilltigt scenario. copbait, i mån att få polisens uppmärksamhet på ett mycket orealistiskt sätt. och sist men absolut inte mints suntförnuft som är nyckeln till alla redgler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer va jätte aktiv typ 8h pär dag

Jonte

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
8
Godkänd efter intervju, välkommen till SWEWAVE!

giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom