Nekad way2lavish | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

way2lavish

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: way2lavish

Vad är ditt discord namn? way2lavish

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef/VD över Mekonomen för jag spelat mycket FiveM rollspel där jag drivit företag. Jag är van att leda folk, fixa problem och hålla ordning. Jag gillar ta ansvar och få saker att funka, precis som en riktig chef gör.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som en normal medborgare som går runt och har en bra tid i swewave. Jag vill söka för chef så jag kan också rekrytera folk så alla kan få jobb.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har varit chef i mekonomen på Unive Roleplay. Det var inte jätte bra server då när jag spelade, och jag vill utveckla min rp nivå med att försöka att bli chef på massor av servers.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag vill bli Chef/VD på Mekonomen för jag lirat mycket FiveM där jag drivit egna verksamheter. Jag är bra på att styra upp folk, lösa strul och få grejer att klaffa. Jag gillar ansvar och att få jobbet gjort. Jag hade utvecklat stället genom att få bättre flyt mellan alla, hitta smarta sätt att locka fler kunder och göra arbetet enklare för alla.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej, det går jag inte jag är lojal när jag spelar på servers.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag borde bli Chef/VD för att jag har koll på att leda och fixa problem, både från rollspel i FiveM och erfarenhet av att driva företag. Jag vet hur man får folk att jobba bra ihop och lösa saker snabbt. Jag gillar att hitta nya sätt att få saker att funka bättre och få mer kunder.

Hur många bans har du? Jag har 0 bans på servern.

Top Bottom