Godkänd walz | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Madnus

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: walz

Vad är ditt namn i verkligheten? Mandus

Vad är ditt discord namn? madnus69

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Karlsson. Han är född 1978 och flyttade nyligen till staden. Han har bil intresse och gillar också att träffa folk och vara social bland människor. Han arbetar som lastbilschaufför och hoppas att han kan hitta något bättre jobb snart. Han är en glad och rolig kille som gillar att samtala med folk. Hans framtidsplaner är att bli en framgångsrik människa som känner de flesta i staden och han ska va en väl känd person som alla gillar och hälsar på.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll och social. Han gillar att få nya vänner. Han är också smart.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har kort stubin. Han är väldigt klumpig ibland. Han är svår övertalad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp scenarion där jag kommer kunna ge servern och dess spelar bra och roliga scenarion med mycket kreativitet och scenarion som inte har setts innan på servern. Jag kommer också bidra med en positiv och bra attityd till servern. Jag kommer också kunna bidra till att företagen på servern håller upp längre då jag funderar på att jobba på nån av dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycket garry's mod och jag har kört på swedish knight rp och unive innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta motparten vinna ibland i scenarion alltså ska man inte spela för att vinna och lyckas hela tiden ibland kan man rollspela att det går rent åt helvete.

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker sig för innan man gör något och lever sig in i karaktären för att sen kunna göra val baserat på om man skulle gjort så i verkligheten om man vore i de scenariot som spelas på servern.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man inte får döda utan anledning. VDM att man inte får använda sitt fordon som ett vapen alltså döda folk med den. Metagaming är att jag använder t.ex discord för att få reda på saker i spelet och använder de för att vinna i spelet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat mycket rollspel innan och har en bra förståelse för hur det funkar och hur man ska göra för att få ett bra rollspel.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

Liknande trådar

Top Bottom